|
Pasaulį pažįstame liesdami, matydami, uosdami, ragaudami ir girdėdami. Visą šią informaciją gauname per sensorinę (jutiminę) sistemą. Daugumai vaikų, sensorinės integracijos išsivystymas yra įprasta vaikystės veikla, o pakankama sensorinė integracija mums leidžia žaisti, mokytis ir dirbti, lavinti įgūdžius, ugdyti savęs suvokimą, naudotis savireguliacija. Patenkinti sensoriniai poreikiai sudaro tinkamas sąlygas kokybiškam ugdymui, įgalina vaiko, turinčio negalią, individualų tobulėjimą.
Jovarų pagrindinės mokyklos mokiniai visą rugsėjo mėnesį dalyvavo projekto „5p: pamatau, pauostau, paliečiu, paragauju, paklausau“ edukacinėse veiklose: „Atrandu konstruodamas“, „Jausmų indas“, „Skonių pasaulyje“, “Gyvi tropiniai drugeliai iš arti” ir „Namų kvapukų gamyba“.
Projektą ruošė ir įgyvendino mokyklos specialioji pedagogė Neringa Juščiuvienė bendradarbiaudama su PMMC spec. pedagoge Lina Visockiene ir logopede Silvija Jankuviene.
Projektą finansavo Tauragės rajono savivaldybė.
Specialioji pedagogė N. Juščiuvienė
Nuotraukos...
|