Pranešimuose buvo kalbama ne tik apie pilietinio ugdymo svarbą , bet ir apie tai, kaip buvo siekiama įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Todėl buvo kalbėta apie ugdymo plano bei neformaliojos ugdymo galimybes ugdant pilietiškumą, apie pilietiškumo ugdymą per įvairiausius projektus, akcijas, išvykas, konkursus, rengiant integruotas pamokas, įsitraukiant į mokinių savivaldą ar net organizacijų veiklą. Konferencijos pabaigoje buvo pateikta lyginamoji analizė apie tai, ką apie pilietiškumo ugdymą mokiniai galvojo prieš beveik trejus metus ir kaip jų nuomonė skiriasi dabar. Puiku, kad rezultatai buvo daug geresni. SMC direktorė O. Sturonienė taip pat papasakojo apie mokyklų partnerystės galimybes efektyvinant pilietinį ugdymą.
Kūrybiški ir išradingai pateikti pristatymai neleido klausytojams nuobodžiauti. Trumpų pauzių metu visiems nuotaiką pakėlė nuotaikingi R. Fominichienės ruošiami kolektyvai „Šypsenėlė“, „Jovariukai“, „Vaivorykštė“. Tad tvirtai galime teigti, jog mokykloje sudaromos sąlygos mokiniams ugdytis vidinį poreikį aktyviai veikti, gebėjimą laisvai ir sąmoningai spręsti, vertinti ir apsispręsti atviroje visuomenėje bei ugdytis tvirtą pilietiškumo jausmą. |